Informàtica
Responsable: Xevi Bach-Esteve
c/ Tarongers, 12
17.100 La Bisbal d'Empordà
Tel. 972 642 310
suport.baixemporda.cat
Horari: dl-dv de 8h a 15:00h

El departament d’informàtica del Consell Comarcal del Baix Empordà està format per sis persones dedicades a l’assistència tècnica i al desenvolupament i innovació pel que fa a la gestió de l’administració local.
Des d’aquest departament s’ofereixen els serveis de:
- Resolució d’incidències informàtiques.
- Assessorament en l’adquisició i implantació de maquinari i programari.
- Assessorament en l’ús d’aplicacions de gestió local.
- Desenvolupament de programari per ajudar a la gestió de l’administració local.
- Suport en tots els temes relacionats amb administració electrònica i signatura digital.
Com a conseqüència de la progressiva implantació de la Llei 11/2007 d’accés del ciutadà als serveis electrònics, l'any 2008 es va engegar un procés de modernització i adaptació als nous requeriments de tot el catàleg d’aplicacions desenvolupades i mantingudes internament per aquest departament que serveixen perquè els municipis de la comarca puguin oferir nous serveis als seus ciutadans i treballar d'una manera més eficient.
En l'actualitat ja s'han implantat les noves versions de les següents aplicacions:
- Registre d’entrades i sortides.
- Padró d’habitants.
- Padrons i recaptació.
- Gestió de cementiris.
- Gestió de decrets i resolucions.
- Gestió d'Expedients.
- Mòdul d'identitats
- Gestió de multes (entorn web i aplicació per a dispositius mòbils).
Aquestes noves aplicacions estan implementades utilitzant la tecnologia web, permetent l’execució remota des de qualsevol equip sense necessitat d’instal·lació de programari auxiliar.
A més de l'actualització de totes les aplicacions citades, es continua amb el desnevolupament i manteniment del programari de comptabilitat per adaptar-lo als requeriments actuals i millorar-ne la usabilitat.
Paral·lelament a tot això també s'està treballant en el projecte de Gestió Documental (GDTE) per tal de dotar al consell comarcal i ajuntaments de la comarca d'un sistema de gestió documental i automatització de tràmits per fer més eficient la tramitació interna i anar progressant cap a la consolidació de l'expedient digital. En aquest projecte s'hi treballa en col·laboració amb els arxivers municipals dels pobles de la comarca i els municipis de Castell-Platja d'Aro, Santa Cristina d'Aro, Begur, Pals, Torroella de Montgrí i la Bisbal d'Empordà.
Comunicació d'incidències
Si sou un ajuntament o entitat pública amb conveni amb el consell comarcal i teniu alguna incidència informàtica podeu enviar-nos la descripció a través del següent enllaç:
![]() |
suport.baixemporda.cat |
Tingueu en compte que es dóna prioritat a les incidències registrades a través de la web en front a les trucades.
Eina de suport remot (TeamViewer)
Podeu descarregar l'eina per obtenir suport remot aquí.
Si voleu instal·lar el suport remot per tal que estigui sempre actiu podeu fer-ho des d'aquí.
C/Tarongers, 12 · 17100 La Bisbal d'Empordà
Tel. 972 642 310
consell@baixemporda.cat