Auxiliar administatriu/va a temps parcial (Girona / Certificat de Discapacitat)

Oferta

Població


Experiència / Requisits sol·licitats
Experiència en un lloc de treball similiar mínima d'un any

Descripció
Las principals funcions són: - Cerca i atenció de proveidors i comparació d'ofertes - Tramitació d'altes / baixes de proveidors - Realizació de comandes i enviament a proveidors - Seguimient de les factures - Suport a la gestió de magatzem de materials indirectes

Si trobes interessant alguna de les ofertes de feina publicades et pots registrar a l'Empordà Professionals i els nostres tècnics podran vincular el teu currículum a les ofertes relacionades amb el teu perfil professional. Quan el teu currículum ha estat preseleccionat i enviat a una empresa, t'ho comunicarem per correu electrònic perquè estiguis informat i alerta al telèfon. Només faltarà que l'empresa et contacti directament.

Si cerques professionals et pots donar d'alta com empresa a l'Empordà Professionals i publicar les teves ofertes. Et posarem en contacte amb persones que compleixin els requisits que necessitis, de manera ràpida i personalitzada.

 

Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Més informació sobre les cookies